076-5454-123     Info@WildTravel.co.il

המלצות המטיילים

כאן תוכלו לקרוא מה חושבים אנשים שטיילו איתנו בארץ ובעולם 🙂

כשלא יודעים לאן מגיעים ולמה לצפות, יש שתי אפשרויות. אכזבה או הנאה בלתי נגמרת. כשזה נוגע לטיול הזה, האפשרות השנייה היא הנכונה. נופים בלתי נגמרים שמגיעים עד לאופק ולאחריו, אנשים צבעוניים מתרבות כל כך שונה שאי אפשר שלא לעמוד מנגד עם חיוך בלתי נגמר מאושר והשתאות ומאחורי כל זה, הראשים המדהימים שיצרו ותמכו בכל החוויה הזאת. תומר ויואל, המון תודה על חוויה (שלא תהיה חד פעמית) מטורפת שרק יכולתי לדמיין אותה!

ענת סמבול
אקוודור 06/2017

נרשמתי לטיול חצי שנה לפני המועד המתוכנן, וישר קיבלתי טלפון מפורט שהיה אפשר לשמוע דרכו את החיוך הענק שבו הכל נעשה בווילד טרבל. אחרי חצי שנה של ציפיה מטורפת הגיע הטיול והיה הרבה יותר מכל מה שציפיתי! אקסטרים זה לשון המעטה, אנשים טובים, חיוך שלא יורד ואין ספור חוויות! תודה על הטיול של החיים שלי!

נועם לוי
לפלנד אקסטרים 02/2017

חזרנו מספארי המלטות בנדוטו טנזניה, עם צוות Wild Travel. טיול שני שלי איתם (ועוד שתי סדנאות) ועדיין הם מצליחים להפתיע אותי עם האווירה החיובית, הגישה והמקצוענות. טיול מושקע עם אפס תקלות וים של חוויות. ממליץ בחום.

יפתח אבן עזרא
טנזניה 02/2017

צוות Wild Travel Israel העניק לי חוויה בלתי נשכחת במקום הקסום - איסלנד, בטיול עם דגש על צילום עם מדריכים מדהימים, מקצועיים, דואגים ואיכפתיים, עם ידע שופע בצילום ועל המקום! ממליצה בחום, ומתכננת לטייל איתם שוב ביעדים נוספים בעולם!

טל אוחנה
איסלנד 03/2017

הרפתקאה של פעם בחיים צוות מקצועי אירגון למופת מקומות שאני חולם להגיע אליהם עבורי הטיול הזה היה הגשמת חלום והוא עמד בכל הציפיות ומעבר לכך.

רפי נחמיאס
אקוודור 06/2017

הגעתי לטיול ללא היכרות מוקדמת עם חברי הקבוצה האחרים, אך למרות זאת האווירה היתה חברית וחמה. תומר, יואל וינאי, אחראים, אכפתיים, דואגים, מסייעים בכל דבר מהפרט הגדול לפרט הקטן ביותר, בכל דבר שנדרשו. הכל בטיול היה מתוכנן לפרטי פרטים בצורה מופתית. נהניתי מהטיול ולא אוכל לשכוח אותו הרבה מאוד זמן. מומלץ בחום!

לירון כץ
איסלנד 09/2016

יצאתי עם WILD TRAVEL לסדנת צילום כוכבים וזריחה בחווארי מצדה וים המלח ונהניתי מכל רגע! האווירה הייתה מצוינת, הלוקיישנים מדהימים ובעיקר- הדרכה מקצועית, אדיבה ונעימה של תומר ויואל שהיו נכונים לעזור בשמחה עם כל בעיה- מהטיפ לקומפוזיציה ועד לתת יד בירידה בדרך ללוקיישן. ממליצה בחום!

רעות בן יהודה
ים המלח 04/2015

הטיול תיקתק כמו שעון שוויצרי עם אפס תקלות!!! ארגון מושלם! יישר כח לתומר רצאבי שגילה ידע רב ושמח לשתף אותו בסבלנות רבה, הטיפים של תומר בנושאי צילום שידרגו את איכות התמונות שלי , נתתם לי טעם של עודדדדד ובטוח שזה יהיה איתכם.
רימר רונן

רונן רימר
טנזניה 02/2017

יואל, תומר, אמנון ואיבור היקרים, הגיעה השעה למילות תודה, תודה על חוויה עם נופים עוצרי נשימה, תודה על הגשמת חלום של צפיה בזוהר הצפוני, תודה על טיול עם קבוצה מדהימה, תודה על הנתינה והסובלנות האינסופית, תודה על ההדרכה המקצועית תודה על לאונדמנלאוגר, אייפיטייוקולט, סנפלנסס, מישורי הפרלמנט ושאר המקומות שקשה לבטא… תודה על מגוון העונות והמשקעים בשבוע אחד, תודה על הבגדים הרטובים ועל שלמדנו להעריך גרביים יבשות ומים חמים
And thank you Ivor for being calm, cool and professional
לסיכום – wild travel היה מטורף!!!!!

מכל הקבוצה
איסלנד 10/2015

טיפוס על הקילימנג'רו הוא טיול וחוויה של פעם בחיים ואין מאושר ממני שהחלטתי לעבור את החוויה הזאת עם יואל ו WILDTRAVEL. אין לי שום ספק שהארגון והצוות שליווה אותנו לאורך הטיול תרמו רבות לחוויה שעברתי. הניסיון, הידע, האכפתיות, הדאגה והירידה לפרטים קטנים פשוט עשו את כל ההבדל עבורי.

תודה!

דרור בקרמן
קילימנג'רו 06/2015

הטיול לקמצ'טקה הוא טיול חובה לכל אוהב טבע בין אם מדובר במטיילים או בצלמי טבע. מגוון הנופים השונים שניתן לראות במשך 14 הימים הוא מדהים ובלתי נתפס כאשר גם אגם קוריל מספק אין סוף הזדמנויות של אינטראקציות בין דובים חומים לבין עצמם ולבין דגת הסלמון העצומה באזור

צחי שטיין
קמצ'טקה 08/2016

הטיול עם וואילד טראוול ללאפלנד הוא ללא ספק יחיד במינו, באתרים, בפעילות ובאנשים שמובילים אותו. נהנתי מכל רגע, כל אחד מ24 המטיילים קיבל יחס אישי ותשומת לב כאילו מדובר בטיול פרטי. חוויה בלתי נשכחת, הייתי מוכן לשלם גם יותר.

עידו שרעבי
לפלנד אקסטרים 02/2017

חלמתי על איסלנד המון המון זמן וחשבתי שכשאגיע אולי אתאכזב, ושלא כמו בתמונות שחרשתי באינסטגרם. הטיול עלה על כל הציפיות החל מרמת הארגון הגבוהה צוות המדריכים המדהים שתמך ועזר והקשיב ובעיקר השילוב של הארץ הקסומה הזו עם קבוצה נהדרת של אנשים שהתחברו בהרמוניה מושלמת. בשבילי זו היתה חוויה לכל החיים.

מור עמר
איסלנד 09/2016

חזרתי מטיול מדהים באיסלנד - ארץ האש והקרח, הלגונות והמפלים היפיפיים.

יש בה הכל מהכל והתחושה היא שאתה מתהלך בין ציור לציור. המסע שלי התחיל בעקבות הזוהר הצפוני ובעקבות התשוקה שלי לצילום ולשם כך לא יכלתי לזמן נופים יפים יותר וחברה טובה יותר. האוויר הצח, הרוגע, השלווה שהיא משרה לצד הרי געש, נביעות חמות, גייזרים, קרחונים עצומים וסלעי בזלת העוטפים את הנוף גורמים לחוויה עוצמתית.

אומנם המסע שם הגיע לסיומו אבל הרומן שלי עם Wild Travel Israel רק התחיל 🙂

יואל שליין, ינאי בונה, תומר רצאבי, נכנסתם לי ללב, אתם פשוט אלופים!!!

אולה קורבנוב
איסלנד 09/2016

חיפשתי קורס צילום נוף על מנת לעלות לרמה הבאה, וכל מי ששאלתי אותו ישר הפנה אותי לתומר רצאבי. אחרי שיחה קצרה עם תומר ידעתי שאני הולך על זה ומכאן התחילה חוויה מהנה במיוחד. תומר משקיען אמיתי ומעביר את הקורס בצורה עניינית ומקצועית בלווי מצגות מאוד מפורטות ולא משאיר אף שאלה ללא מענה. יציאות השטח היו מעולות ותומר עובר בין כל התלמידים ומכוון ומייעץ באופן אישי. בסופו של הקורס אני רואה את התמונות לפני והתמונות אחרי ויודע שהגעתי לאן שרציתי. ממליץ בחום 🙂

מאיר זוהר
קורס צילום נוף יולי 2017

שמי אילן שרייבר. הגעתי לטיול ללפלנד בהפתעה גמורה עם הרבה חששות, הצוות יואל וינאי היו מדהימים, הנסיעה על האופנועים הייתה מטורפת חוויה באמת של פעם בחיים..האוכל מקומות הלינה הכל היה מעבר למצופה. חבר'ה נהדרים. והדבר האמיתי... הזוהר אוי הזוהר הצפוני... קיבלנו מתנה לחיים... ממליץ בחום תודה רבה יואל וינאי , פשוט היה כיף ומדהים. אין עליכם ולא יכולתי לבקש יותר שוב תודה

אילן שרייבר
לפלנד אקסטרים 02/2017

אני ממליץ בחום כאדם פשוט ,לא צעיר ,אבל חובב טבע מושבע ובעלי חיים וסקרן מאד לצאת לטיולים מסוג זה רק איתכם. אני כבר בוגר כמה חברות ידועות שם ומהם לא חזרתי מעולם כה מרוצה כמו בפעם הזו . אשמח שתפרסמו את ההמלצה החמה שלי להיכן שרק תרצו.

גבריאל
אקוודור 06/2017

תומר הוא מקסים! רמת הקורס הייתה מאוד גבוהה, הרגשה נהדרת של מדריך כמעט פרטי. אין ספק שאחד הקורסים הטובים ביותר שהשתתפתי. אווירה מקסימה, תומר המדריך מקסים, סבלני, הסברים ברורים, מעניינים ומעביר סיכום של החומר הנלמד בסוף כל מפגש. רמת הקורס מאוד גבוהה. ממליץ לכל מי שאוהב לצלם.

גבריאל פלוטקין
קורס צילום נוף 01/2017

איסלנד- נופים מהפנטים, טבע עוצר נשימה והדרכת מקצועית. Wild travel חלומות נועדו להגשים. צוות הדרכת מקצועי, מפגש עם אנשים מקסימים הפך את הטיול לחוויה בלתי נשכחת.

יפית קנדלקר
איסלנד 03/2017

המסע לקמצ׳טקה היה הטיול המיוחד ביותר בחיי. הצד הפראי של רוסיה עוצר נשימה ונראה כמו הכלאה של איסלנד ואלסקה - טבע במיטבו. הצוות הישראלי והמקומי היו מדהימים ועלו מעבר לכל ציפיה. חבל שהטיול רק שבועיים! בהחלט אחזור לשם שוב להמשיך. ממליץ בחום.

דן וויס
קמצ'טקה 08/2016

זאת פעם ראשונה שאנחנו נוסעים בטיול מאורגן, למרות שנסענו פעמים רבות לחו"ל במשך השנים. מאחר וזה לא טיול מאורגן במובן המסורתי, הייתה לנו חוויה מאוד חיובית. כמובן שהערך המוסף של הצילום, הזמן שהוקדש לכך וההדרכה העצימו את החוויה עבורי. מתכננים איתכם טיולים נוספים.

רחלי דבורקין
איסלנד 03/2017

כשאתה חושב שהגעת לשיא מבחינת הידע התיאורטי והמעשי שלך בצילום, מגיע תומר רצאבי ומנחה אותך בקורס צילומי נוף מקיף שמדהים לראות איך יכולות הצילום שלך נוסקות במספר מפגשים. סיכומים מפורטים, לוקיישנים מדהימים והדרכה אישית היא רק חלק קטן מהסיבות שהקורס הזה כל כך מומלץ. תודה!

יונתן וולינד
קורס צילום נוף 04/2017

זכיתי לצאת עם Wild travel לשני מסעות מופלאים באיסלנד ובטנזניה. יואל שליין ותומר רצאבי, המנהלים והמדריכים של ווילד טרבל מצטיינים באהבת אדם וטבע, בחוכמה, בנדיבות וביכולת להפיק טיולים מעולים. הדרכת הטיול והצילום מקצועית, נגישה ונעימה. ממליצה בחום,

יעל נעים
טנזניה 04/2016

חזרנו מקמצ'טקה לפני מספר ימים היה טיול נפלא ראינו את תופעות טבע המאפיינות את המקום במלוא יופיין והדרן {עם מעט ערפל פה ושם } שהוסיף נופך של יופי ואווירה למקום. פגשנו דובים רבים במספר בטבע בחיים האמיתיים אוכלים דגי סלמון וחיים את חייהם קרוב מאד מאד אלינו .טיפסנו על הרים ,צפינו בבעלי החיים בים. ציפורים רבות כל כך כלבי ים ועוד ועוד. ראינו תופעות של הרי געש טיפסנו על לבה זחלנו בצינור לבה ראינו גייזרים של גופרית . יואל שליין המדריך שלנו כולל הצוות בקמצ'טקה היו מצויינים .מומלץ בחום רב לאוהבי הטבע האתגרי .היה פשוט שלם , מכל הבחינות .באהבה מאיתנו יורם ואורה

אורה ויורם
קמצ'טקה 08/2016

ארגון מופתי ומדריכים מעולים, קשובים סבלניים ואיכפתיים. תודה רבה למדריכים תומר, יואל וינאי שעזרו דאגו ווידאו שכל אחד יחזור עם צילומים מוצלחים. ארגון למופת והקפדה על הכל, גם בפרטים הקטנים ושוליים לכאורה. אהבתי לראות איך כל אחד מהמדריכים השיב בסבלנות לשאלות שנשאלו ע"י אנשים שפחות. נקודה שבלטה במיוחד היא הנכונות של כל אחד מחברי הצוות לסייע באמת ולא רק לצאת ידי חובה. מתמצאים בצילום בסיסי או בתפעול הציוד, שאפו!

דב הרשקוביץ
ים המלח 03/2016

הצטרפתי לטיול של WILD TRAVEL לאיסלנד, בלי להכיר יותר מדיי את המקום או תוכנית הטיול. לאחר מפגש ההכנה חששתי - שאולי הטיול הזה לא בשבילי - שהרי אינני מטיבת לכת, בלשון המעטה. עם הגעתנו לאיסלנד, כל חששותיי התבדו. צוות המדריכים היה קשוב, חייכני, סבלני וסובלני. הם סייעו לי בכל צעד, שעל ומסלול, בהושטת יד, עצה טובה, תיקון מצלמה או סתם חיוך. הם לא ויתרו עד שלכל אחד ואחת מאיתנו היתה חוויה מושלמת ולא פסחו על שום פרט. מבחינתי הטיול שהיה מיוחד בעצמו, הפך לחוויה בלתי נשכחת בזכות הצוות הנפלא של WILD TRAVEL והאנשים המקסימים והאיכותיים שטיילו בקבוצה. עוד בטרם נחתתי בארץ כבר התלבטתי מה יהיה הטיול הבא שלי איתם. אז, אם אתם מתלבטים - אין על מה... טיול מומלץ ביותר!

דרור הראל
איסלנד 09/2016

אני מטייל לא מעט. מעולם לא טיילתי כך. זו הייתה חוויה לא רק של מראות אלא גם של הלינה, ההתארגנות וכו', שמעצימה את החוויה. וכמו שכבר אמרתי - אתה הצלחת להוות אבן שואבת לקבוצת אריות עם יכולות אדירות, אהבת טבע ואהבת צילום. ומעל הכל סיוע הדדי שאינו מובן מאליו בין צלמים. וכמובן, התחושה שאנחנו בידיים של מקצוען, חרוץ, נחוש המשיג את מבוקשו. נפלא.

אורי צורף
קמצ'טקה 08/2016

ספטמבר 2016, איסלנד עם wildtravel-חוויה לכל החיים. נכון שעל האתרים המופלאים תומר, יואל וינאי לא אחראים, וגם על מזג האויר או הופעת הזוהר, אבל כל השאר היה עם תשומת לב מירבית וללא פשרות. הכל בחיוך, ברוגע, באהבה. אי אפשר להגזים במחמאות לשלושת המופלאים האלה. יותר ממומלץ!!!!!